Jerusalem, centre ville 1974 ירושלים, צומת יפו- קינג ג’ורג

Dans le cadre du cours de Photographie à Betzalel, Je suis parti avec un ami réaliser une serie de photos au croisement de ces 2 rues centrales de la ville. Quand je revois ces photos je me dis: des gens et des voitures d’une autre epoque…
במסגרת הקורס לצלום של חנן לסקין בבצלאל, יצאנו, אני וחבר, לצלם סדרת צלומים בצומת הרחובות המרכזיים הללו של ירושלים. כשאני מעיין בהן כיום, אני אומר לעצמי: אין היום מכוניות כאלה, גם אנשים כאלה

-2-

-2-

-3-

-3-

-4-

-4-

-5-J'ai expérimenté avec une  vitesse lente pour le mouvement des bus.

-5-J’ai expérimenté avec une vitesse lente pour le mouvement des bus.

-6-

-6-

??????????????????????????????????????????????

-7-

-8-

-8-

-9-

-9-

-10-נסיתי לצלם בחשיפה ארוכה לתת את הרגשת התנועה

-10-

-11-צלמתי בחשיפה ארוכה כדי לתת את הרגשת התנועה

-11-צלמתי בחשיפה ארוכה כדי לתת את הרגשת התנועה

-12-

-12-

-13-

-13-

-14- ? האם יש עוד רכב כזה

-14- ? האם יש עוד רכב כזה

-15-

-15-

-16- חברי צלם אותי בפינת הרחוב

-16- חברי צלם אותי בפינת הרחוב

2 thoughts on “Jerusalem, centre ville 1974 ירושלים, צומת יפו- קינג ג’ורג

Leave a Reply

