Escaliers à Haifa / חדרי מדרגות בחיפה

J’ai une fascination pour les cages d’escaliers depuis l’enfance. En me promenant dans Haifa je pénétrais souvent dans ces lieux de passages entre le domaine public et le domaine privé, pour voir s’il y avait quelque chose à voir… La crainte d’être découvert, avec la question “que cherches-tu?” rajoutait  une dimension d’aventure à cette exploration. Et si je pouvais acceder au toit, c’etait le comble, je pouvais observer l’envirenment d’en haut! Plus tard, avec un appareil photo, j’explorais ce que ces endroits m’apportaient- formes, jeux de lumière…

מילדות יש לי משיכה לחדרי מדרגות. בטילי בהדר הכרמל נכנסתי לעיתים למקומות אלו, שהם מעבר בין רשות הרבים לרשות היחיד, כדי לראות מה יש לראות…החשש מפני השאלה “מה אתה מחפש כאן” הוסיף לכך מימד של הרפתקה. ואם יכולתי להגיע לגג הבנין, היה זה שיא הכיף, יכולתי להביט על הסביבה מלמעלה!  יותר מאוחר, מצויד במצלמה, היה זה חיפוש אחר צורות ומשחקי-אור. עד היום אני יכול ליהנות מסיור כזה…

Haifa / הדר הכרמל

Haifa 1 / הדר הכרמל

Haifa 2 / הדר הכרמל

Haifa 2 / הדר הכרמל

Haifa 3 / הדר הכרמל

Haifa 3 / הדר הכרמל

Haifa, Carmel / בית המסיונר, רח' התשבי

Haifa 4, Carmel / בית המסיונר, רח’ התשבי

Haifa 5 / הדר הכרמל

Haifa 5 / הדר הכרמל

4 thoughts on “Escaliers à Haifa / חדרי מדרגות בחיפה

Leave a Reply

